NİYET ETTİM NİYET ETMEYE!..

18 Nis

Doğum yapalı tam tamına üçbuçuk yıl oldu.Hamileliğimde aldığım 10 kiloyu veremedim gitti.Hatta üstüne bi 10 kilo daha ekledim.Aslında hiç verememiş değildim birkere 7 kilo,bir kere de 5 kilo vermişliğim vardı ama son zaman da kullandığım vitamin hapları ve iğneleri sayesinde balon gibi şişmiştim.En son onbeş gün önce tartıya çıktığımda 81 kiloyu görünce kendime geldim,başladım diyet ve yürüyüşe.Şu ana kadar 4 kilo verdim.Günde iki saat yürüyüş yapıyorum.Tabii gündüz çocukla zor oluyo ama akşam babamız gelince hemen çıkıyorum koşu bandına:)))Çok kararlıyım 55 kilo olana kadar devam.Zayıflayınca giyerim diye aldığım kıyafetlerle dolu dolabım.Yani kilomu hiç bi zaman kabullenemedim artık zayıflamanın zamanıdır önemli olan niyet etmek.Bu konuyla ilgli ayrıntıları yazmaya devam edicem….

Yorum bırakın