ALTIN ÇİLEK

19 Nis

 

 

Malum yaz geliyo,deniz,güneş,havuz,bikiniler,miniler ne hayaller ne hayaller..Mağazalar  da cıvıl cıvıl kıyafetler,terlikler,sandaletler.İnsanın hepsini alası geliyor.Geliyor gelmesine de nasıl olcak bu kilolarla deyip şöyyle bir gerçekle yüzleşme durumunda kalıyor insan.Ve her yaza girerken olduğu gibi acil zayıflama planları,şok diyetler,saatlerce yürüyüşler.Anlıyacağınız şu günlerde olayımız bu.

Sevgili kocam  20 haziranda tatile gidiliyo,haberiniz ola dediğinden bu yana bir panik halindeyiz ki sormayın.Ne yapsak da çabucacık zayıflasak diye düşünür durur olduk.Yürüyüşler iki saate çıktı,akşam yemekleri erkene alındı,kızartmalar mönülerden çıkartıldı,ekmekler kepekliye döndü,elde su şişesiyle gezer olundu..

Ve son olarak kocacımın sürprizi  altın çilek Duymayan yoktur tabi ünlülerin zayıflama hapıymış,başbakan kullanıyomuş,dünyadaki en zengin lif oranına sahip meyvesiymiş,ayda sekiz kilo verdiriyormuş falan filan.Zaten herkesin haberi var,nasıl olmasın herkesde bir kilo derdi var..

Altın çilek meyvesi kurutulmuş olarak satılıyor aktarlarda ama hem pahalı hem de pek güzel bir tadıyok.Neyse artık bizim de altın çilek kapsullerimiz oldu,daha üç gündür kullanıyoruz kocam ve ben.Sabah kahvaltı öncesi 2,akşam yemeği öncesi 1 kapsül yutuyoruz .İlk defa zayıflama hapı kullanıyorum. Valla ben çok zor yutuyorum,bir de mide bulantısı yaptı bende,ablam da kullanıyo hiç iştah falan kapatmamış.On gün sonra iyice belli olur işe yarayıp yaramıyacağı,tekrar yazıcam.Bakalım mucize mi,değil mi görücez.

2 Yanıt to “ALTIN ÇİLEK”

  1. deryaninkuzusu Nisan 20, 2011 06:32 #

    hapından ziyade kendisini yesene..ben geçen sene merak edip almıştım.ekşi mahoş bi tazı var.yenmicek gibi değil yani.yada ben ekşi tadları sevdiğim için hoşuma gitti.

  2. pembedelisi Nisan 20, 2011 09:24 #

    ama hapı daha etkiliymiş ne biliyim içemiyom zaten..meyvesini de yiyemiyorum ki..

Yorum bırakın